کارتن سازی مارال

کارتن سازی مارال | جعبه سازی در اصفهان | کارتن سازی در اصفهان | چاپ و جعبه سازی | 09133083071

کارتن سازی مارال

کارتن سازی مارال | جعبه سازی در اصفهان | کارتن سازی در اصفهان | چاپ و جعبه سازی | 09133083071

کارتن سازی مارال

کارتن سازی مارال تولید کننده انواع کارتن ، جعبه دایکاتی ، جعبه لمینتی ، جعبه مقوایی و چاپ فلکسو با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب می باشد.
09133083071

کارتن خرما صادراتی

دوشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۴۸ ب.ظ

کارتن خرما صادراتی

کارتن خرما صادراتی از بسته بندی های خاص خرما می باشد . چون خرما یکی از مهمترین محصولات کشاورزی استراتژیک و صادراتی ایران محسوب می شود. با توجه به کیفیت خرمای تولید شده در برخی نقاط ایران، کشورهای بسیاری خواستار خریداری آن می باشند. برای ارائه این محصول به بازارهای داخلی و خارجی می بایست از بسته های مناسب و شیک با چاپ برند مخصوص برای جلب نظر مشتری استفاده کرد.

 

 

کارتن خرما صادراتی

 

سفارش کارتن خرما صادراتی

بسته بندی خرما در انواع کارتن و جعبه مقوایی تولید می شوند . به دلیل صادراتی بودن خرما ، بسته بندی های آن اهمیت و حساسیت های ویژه ای دارند. مدل جعبه، نوع ورق مصرفی، چاپ و طراحی و غیره از عوامل بسیار مهم و اساسی در فروش این محصولات می باشد.

 

نمونه جعبه خرما

با توجه به تولیدات متنوع خرما در کشورمان ، بسته بندی های متفاوتی از قبیل : مدل های زیره رویه، کشویی، طلاکوب دار، طلق دار، ۲ و 5 و ۱۰ کیلویی، کارتن مادر لمینتی و نیاز می باشد .

جعبه خرما فروشگاهی به عنوان یکی از انواع بسته بندی خرما در وزن‌های مختلف از ۲۰۰ گرم تا یک کیلویی ساخته می شوند . همچنین در نوع فله ای کارتن های ۲ و ۵ و ۱۰ کیلوگرمی تولید می شوند.

کارتن های بسته بندی مادر خرما به صورت سردخانه ای و مقاوم برای قرار دادن جعبه خرما سایز کوچک در تعداد ۱۲ یا ۲۴ و یا ۳۲ تایی و بیشتر قابل تولید می باشند. علاوه بر این ها بسته بندی های خاص مانند بسته های تک نفره برای استفاده در کترینگ شرکت های هواپیمایی، کشتیرانی، حمل و نقل ریلی و قطار و سایر مصارف نیز تولید می شوند.

 

طراحی کارتن خرما صادراتی

طراحی جعبه و کارتن خرما شامل طراحی و ساخت یک بسته بندی مناسب به منظور جلب نگاه مشتری ، نگهداری و حمل و نقل بهتر می باشد .

در طراحی کارتن خرما، باید به عواملی مانند اندازه، شکل، جنس و نوع مواد بسته بندی توجه شود. کارتن خرما باید به گونه‌ای باشد که خرما را در برابر آسیب‌های مختلفی مانند ضربه، فشار، رطوبت و حشرات محافظت کند. همچنین باید به نحوی طراحی شود که از دیدگاه بازاریابی نیز جذاب باشد و مشتریان را به خرید آن ترغیب کند.

علاوه بر این، در طراحی کارتن خرما باید به نحوی طراحی شود که به راحتی بتوان آن را حمل و نقل کرد و در فضایی کوچک نگهداری کرد.

 

بسته بندی خرما صادراتی چه تفاوتی با جعبه خرما دارد؟

تفاوت اصلی بین کارتن خرما صادراتی با جعبه خرما عادی، در طراحی گرافیکی ، نوع بسته‌ بندی و حفاظت خرماها در برابر خطرات حمل و نقل است.

طراحی کارتن خرما صادراتی و جعبه خرما معمولاً شامل المان‌های گرافیکی متنوعی است که به منظور جذب مشتریان و افزایش فروش استفاده می‌شود. در طراحی معمولاً از یک طرح کلی برای جعبه استفاده می‌شود که شامل نام و برند خرما، تصاویر خرما، اطلاعات مربوط به خرما و نشان‌های کیفیت و استاندارد می‌شود.

 

کارتن سازی و جعبه سازی مارال از سال 1386 فعالیت خود را در صنعت چاپ و بسته بندی با تولید جعبه های کارتنی و جعبه های مقوایی در شهر اصفهان آغاز نمود.

 

گروه تولیدی مارال خدماتی در زمینه های برش ورق کارتن ، جعبه دایکاتی ، لمینت کارتن ، لب چسب کارتن ، تولید جعبه مقوایی و چاپ فلکسو را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب ارائه می دهد .

 

در این مجموعه ارائه خدمات چاپ، جعبه و تولید انواع کارتن انجام می شود .

در ضمن به همراه پرسنلی مجرب همراه با ماشین آلات پیشرفته روز چاپ و بسته بندی، کیفیتی پایدار، تحویل سریع پس از ثبت سفارش صورت می گیرد .

همچنین با مشاوره رایگان سعادت خدمت گذاری به کلیه مشتریان عزیز فراهم می باشد .

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر ، ساخت و سفارش جعبه های مقوایی و کارتن سازی در اصفهان می توانید با ما در تماس باشید .

 

09133083071

 

حسین آقایی

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی